A +1 kategória: Ciprusi filmek

Megint itt!
Remélem túl vagytok már pár filmen a listából! Meghoztam a sorozat befejező részét, melyben két bónusz filmmel kedveskedem, mert bár a görög filmek listában volt felsorolva, sajnos a ciprusi énem (vagy a görög?) nem engedte, hogy ezt is egy kalap alá vegyem a többivel, akármennyire is egy követ fújnak… – akarom mondani egy nyelvet beszélnek. 🙂

Aki nem ismerné a lista történetét: a Görögország Facebook csoport tagjai voltak segítségemre, hogy ki-ki a maga kedvenc filmjét, amely Görögországban játszódik leírta, én pedig összeírtam, rendszereztem, kutattam utánuk, s megszületett egy szenzációs lista, amellyel talán átvészeljük ezt a 2020-as Nagy Recesszió #maradjotthon korszakát.

Itt pedig két ciprusi rendezésű filmet kell megemlítenem, de a későbbiekben bővülhet ez a lista. Főleg, ha megkérdezem a ciprusi csoport tagjait. 🙂 Legalább feldobom egy kicsit a csoportot a “Törölték a repjegyünk, még is mikorra foglaljam az újat?” kérdés és ennek tetszőleges szórendű és számú variációja után. Persze ezek is fontos kérdések, csak elég lenne őket egyszer megválaszolni, a többiek, pedig csak rákeresnének. Milyen szép és unalmas világ is lenne! 😀 Nem lenne miről írnom most.
Nah, de komolyra fordítva a szót:

+1 Ciprusi forgatási helyszínek

A kutyám nélkül sehova / Smuggling Hendrix (2018) – Ciprus: Nicosia,ciprusi vígjáték, dráma “Jannisz, a korábbi sikereinek árnyékában élő ciprusi zenész külföldre akar költözni egy jobb élet reményében. Terveit azonban meghiúsítja a kutyája, Hendrix: a költözés előtt nem sokkal átszökik a határon, amely a sziget görög és török részét választja el. Jannisz elindul, hogy hazacsempéssze Hendrixet. Az út során átélt kalandok azonban mindent új megvilágításba helyeznek…” – Port.hu online kölcsönözhető, magyar felirattal: Mutasd, megnézem!

Aphrodite-örökség (1979) – Ciprus, angol sorozatdráma, : A sorozat főszereplője a brit mérnök, Barry Collier, aki Ciprusra látogat, hogy kivizsgálja a testvére, David halálának körülményeit. Ezt követően furcsa összeesküvésekbe és különböző természetfölötti és mitológiai motívumokkal átszőtt események középpontjába kerül. Az istenek is beleavatkoznak a nyomozásba.
7. rész magyarul: Mutasd, megnézem!
8. rész angolul: Mutasd, megnézem!

Nos, remélem találtál kedvedre valót a teljes sorozatban, ha igen írd meg nekem, melyik volt az! 🙂 A ciprusi tájakat bemutató film címeket pedig, várom a e-postaládámba itt, vagy Facebookon! 🙂 Hogy ne maradj le a következő posztról, iratkozz fel e-mailcímed megadásával!

Ezt láttad már? Egy kis kedvcsináló a ciprusi utazáshoz! Parton heverés, ragyogó napsütés, éjszakai élet, természeti kincsek, és persze mi! 🙂

Rating: 1 out of 5.

Közzétéve: Xirta

Sziasztok! Tudtátok, hogy a blogom látogatóinak a fele igazából rám kíváncsi, és nem is az élményeimre? Így elég nehéz ide valami érdekeset írni, mindenesetre, üdvözöllek! De, ami a legfontosabb sose távozz angolosan! Hagyj nekem pár sort kommentben, hiszen én is kíváncsi vagyok ám rátok! :) Budapest belvárosában nőttem fel, míg meg nem talált egy kósza e-mail, és neki nem indultam a nagyvilágnak. Éltem itt is ott is, de szülővárosom csak egy van: Budapest. :) Mindössze 20 éves voltam, mikor először stoppoltam, azóta több ezer kilométer van mögöttem. Koreában kétszer is vendégszerepeltem, pedig táncos nem vagyok. Eddig roppant szerencsés voltam, ezeket pedig papírra is vetem, hogy megoszthassam veletek. Ha bármi kérdésed van a bloggal témájával kapcsolatban, vagy csak beszélgetnél, nyugodtan keress meg, írj e-mailt! Szép napot~

Hozzászólás